Morr...

jag gick ner i tvättstugan för att hämta tvätten som borde vara torr nu.

HAHAHAHAH! In your face att den är! Inte ens t-shirtarna som hr hängt i torkrummet sedan kl. 15 är torra! Okej om man bor i villa och inte har en fläkt utan bara hänger upp på tvättlinor som hemma hos mina föräldrar. Då tar det lång tid att torka, men å andra sidan kan det hänga där hela natten och torka.

Nu är det här en gemensam tvättstuga i ett hyreshus där flera familjer tvättar och följer ett tvättschema. Egentligen började min tvättid kl 14 och slutar kl.20. Idag hade jag tur och kunde börja tvätta 13:30 och eftersom nästa tid inte är förrän kl:8 imorn bitti så kan det hänga där ett tag till ikväll, men är det inte sjukt hur lång tid det tar?!

Snälla, skaffa ett stort torkskåp eller en ny fläkt till torkrummet. Det här går inte!

Gissa hur lång tid det tar för t ex jeans eller en collegetröja att torkar när det tar mer än 6 timmar för en t-shirt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0