Sakta ner!

Blev nyss uppringd av en försäljare som pratade i 180! Han ville sälja el och pladdrade på som en idiot. Jag bad att få hemskickat papper på erbjudandet som faktiskt lät bra, men eftersom han var helt speedad så hängde jag inte alls med.

Men nej, inga papper eftersom det bara var ett erbjudande per telefon när det ringde upp sina kunder. Då frågad ejag om ett telefonnummer att ringa tillbaka på för jag vill ju diskutera med kristian innan jag ändrar och har mig. nähej, inget nummer!

Dom skulle ringa tillbaka på måndag så att jag hann prata med kristian. Nu kommer jag ju inte ihåg en enda siffra han sa om att det var billigare hit och dit förutom att dom tydligen inte tog nån administreringsavgift och att det var miljövänliga.

Jag försökte ändå intressera mig för att minska våra elkonstnader, men han snackade så himla mycket och fort att jag gav upp. Kan man be att få prata med någon annan när dom ringer på måndag? Känner mig helt stressad av alla siffror och fördelar han rabblade så nu minns jag ingenting.

Det finns bara en sak att göra: Ringa Pappa och rådfråga.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det verkar ju helt sjukt! Enligt Dennis måste de skicka ut papper även om någon har godkänt i telefon. De måste ha en underskrift för att det ska börja gälla liksom. Och dolt nummer får man inte heller ha.

2009-02-25 @ 20:58:33
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0