Soliga söndag!

Ja, hör och häpna! Solen skiner i Malmö idag! Perfekt promenadväder, men jag ska iväg och jobba.

I natt fick jag iallafall sova och fick ett mysigt uppvaknande också. Tuva låg på mig och sov och vi vaknade av alarmet klockan 10. Smoozade en stund och satt på tv:n.

Första kanalen som dök upp var nyhetsmorgon på TV4 och i vanlig fall brukar jag byta kanal då. Men nu var det en intervju med Anders Bagge utanför studio och han verkar vara en så trevlig och varm människa. han berättade om sin panikångest  och sin kärlek till djur precis när jag kom in i programmet.

Hans plan är ju den perfekta: "Hålla på med musik tils jag bli 50, sen ska jag hålla på med djur. ..och kanske skriva nån musikal."

Det låter ju som nåt jag skulle ha sagt, bara det att jag inte får hålla på med musik på samma sätt som han. Plus att jag ska läsa till förskollärare i höst. om jag kommer in.

Men annars skulle det vara min plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0