träningsvärk!

Oh, jag vet inte var jag ska göra av armarna. har sån sjuk träningsvärk i dem så jag blir knäpp. Jag gick på aerobics igår efter jobbet och det var riktigt jobbigt.  Egentligen hade jga ingen lust alls och var så trött så jag somnade miljoner gånger på bussen hem, men jag var duktig och gick dit.

När jag kom tittade jag på shear genius och undrade hur dåliga frisörer får vara fast dom är med i en tävling. Det är väl Top models motsvarighet till med frisörer och borde inte dom vara rätt grymma på att klippa, färga och styla? Den som vinner vinnr ju ändå 100 000 dollar!

Jag har sett ut en frisersalong där jag ska klippa mig den dagen jag klipper en frisyr igen. Det är säkert svindyrt men det ser proffsigtoch fräscht ut, Vad annars kan man gå på? Jag väljer iallafall inte en salong som inte tilltalar mig inredningsmässigt. Sen spelar det stor roll hur frisörerna se ut i håret, vissa går man ju bara inte till.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är som tränar fast du är skittrött. Jag skippar träningen ett tag nu när jag är sjuk. Men snart är det dags igen!



Förstår verkligen frisörtänket! Man vill ju inte ha någon 80-talsfrisör! Eller frisyr för den delen ;)

2009-02-04 @ 21:13:07
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0