Utmaning!

Sånt här är tillåtet när man är hemma och är sjuk utan sambo.
Grejen är att svaren måste börja på samma bokstav som ditt namn, jag kör alltså på M.


1. Vad heter du: Maria
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mint
3. Flicknamn:Miriam
4. Pojknamn: Mattias 
5. Yrke: Make-Up-artist
6. Färg: Magenta
7. Klädesplagg: Mjukisar!
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Morgonrock
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Missat väckarklockan?
12. Något man skriker: Mammaaa!
13. Film: Mina Jag & Irene
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Millencolin.
16. Djur: Mård
17. Gatunamn: Mariagatan (finns faktiskt i Malmö)
18. Bil: Mercedes
19. Sång: My Desire
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Musiciera i grupp=)


Jag utmanar  Malin, Maria, Bili och Thilde!

Kommentarer
Postat av: bili

Jahaa, där ser man!

Jag pluggar till undersköterska på distans, så jag har turen att ändå kunna vara hemma. Fast nu ligger jag lite efter... Men men.

2009-02-25 @ 12:13:53
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Thilde

ojojoj, jag är på tok för lat för att göra ngt dylikt :P Får se, om jag har tråkigt en dag kanske jag minns detta och gör det då istället :)

Krya på dig! Kram

2009-02-26 @ 20:06:31
URL: http://edliht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0