Världens längsta måndag

Morgonen började helt okej och jag kände mig hyffsat utsövd, men detta vände på 2 röda och blev kaos. Jag hade råkar ställa väckarklockan på 06:30 istället för 05:30. Bråttom som tusan och bara ksat på mig kläder och sprang till busshållplatsen utan frukost. Kom till jobbet 20 minuter för sent, men det är ändå bra jobbat för att ha klivit upp en timme för sent.

Jobbade extra lång dag eftersom vi hade personalmöte. Åkte hem och åt lite kvällsmat och sen ivägl och träna. jag avr på ett aerobicspass "dans" vilket var sjukt mycket svårare än stegt 1. Men jag får ändå vara lite stolt och säga att jag satte koreografin. Ingen styrketräning utan bara kondition i en timme, men det var roligt att få dansa mer som omväxling.

När jag kom hem hade fått ny energi eller vqar övertrött. Vilket falls om helst så har jag dammsugit och skurat hela vardagsrummet. Nu är jag nyduschade och ska hugga in på en kiwi till ett avsnitt CSI.

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0