Veckans värsta avklarat!

Yes, inga fler tidiga mornar denna vecka! Imorn har jag sovmorgon och sedan är jag ledig i helgen. Då ska jag verkligen försöka vila upp mig inför nästa vecka. Som om nästa vecka enligt schema var jobbig så har jag tackat ja till ett extra pass. Det klirrar fint i lönekuvertet och det händer inte så ofta så det gäller bara att bita ihop.

Nu ska jag skriva ett schema till en av våra praktikanter (extra tid det också) och sen blir det ett pass på friskis. Känns som en evighet sen jag var där, men jag har inte haft tid. Först var familjen här, igår var jag på köröving och i tisdags var jag på konsert. Jag var där i fredags men det känns längre sen.

Kanske råka ta en välg förbi solariet och förbättra den obefintliga brännan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0