Fredagsshopping.

Det var inte bara en temla som följde med mig hem. Sminket var på rea så jag behöver inte ha dåligt samvete. Enda gången jag har köpt en dyr mascara på fullpris så glömde jag den i en skoaffär och upptäckte det när jag kom. Där blev jag av med 150 spänn till ingen nytta.

 En helt okej foundation. just nu är jag lite för blek men det är väl nu man är som blekst på hela året? Det blir skitsnyggt när solen tittar fram.

Jag blev faktiskt nöjd med denna mascara. Jag som aldrig är nöjd med fransarna. Det räckte med 2 lager och fransarna blev både längre och tjockare utan att kännas klumpiga och tunga.
Ett par antracitgrå bredrandiga strumpbyxor och svarta hårklämmor åkte med också. Det var så sjukt lång kö å H&M så jag tänkte att det är lika bra kolla om det är nåt mer jag behöver om jag ändå måste stå i den där kön.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! Jag har varit på shoppinghumör länge.. Det är lite farligt. Men ack så roligt! Har du testat osis dust it förresten? Hårpudret som jag skrev om i min blogg (har jag för mig iaf).. Det är rätt dyrt, men funkar riktigt bra för volym tycker jag! Du kan få testa sen när jag kommer och hälsar på ;P

2009-01-30 @ 18:58:58
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Nej, den har jag inte testat. Mitt hår bara är just nu, ingen frisyr eller nåt. tråkigt.

2009-01-31 @ 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0