Fullt ös medvetslös!

Njae, jag är inte medvetslös (jag bloggar ju), men fasen vad trött jag är! Ikväll borde jag somna ovaggad.

Först jobbade jag och slet 7:15- 15:00. Åkte hem och lagade mat. Det blev en helt okej korvstroganoff med jasminris. sedan blev att snabba sjunga igenom gospellåtar och sen springa till bussen för att åka ttill Limhamn.

En okej gospelövning, men det som stör mig är att körledaren berömmer och sägger att det låter skitbra när det låter skit. Hon verkar inte märka när kören sjunger otajt och falskt. vad som oroar är att vi ska ha konsert nästa lördag på Europaporten. Det konstigaste är att körledaren jobbar som lärare på glimåkra gospellinje, borde man inte vara asgrym och supernoga då? Jag bara undrar...

Tog bussen hem och hoppade av vid Mobilia för att handla lite på ica. När jag kom var jag så sötsugen att jag nästan sprack så nu sitter jag hä'r med lite glass och chokladsås. Om man ska se nåt bra i det hela så kommer glassen att ta slut och jag kommer inte att köpa ny. Det innebär att nästa gång jag blir jättesugen på nåt sött är det bara att bita ihop!

Det gick inget bra på TV:n ikväll så jag kommer nog sitta framför datorn och sega.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0