Glader =)

Igår läste jag ut den urroliga boken "Martina-koden" av Martina Haag. jag har skrattat högt för mig själv och fnissat igenom hela boken.var även tvungen att läsa högt för resten av familjen de kapitel som jag tyckte var bäst.

Vi åt mumsiga tacos till middag i köket. Det är så mysigt att sitta kring matbordet hela familjen och äta tillsammans. Jag och kristian har gjort några tappra försök att sitta i köket och inte framför TV:n, men vårat lilla kök är inte det minsta mysigt, inte ens med julpynt så vi sitter mest i soffan framför tv:n.


Senare på kvällen åkte jag till Madde och pratade massa skit om allt möjligt. Jättekul var det! Tänk att det är så skönt att träffa jämnåriga och bara babbla. Mysig tjejkväll med te och daimglass=)

Jag är faktiskt på riktigt bra humör nu och bara för det måste jag åka hem i eftermiddag. Nästa gång jag är ledig tar jag nog tåget igen så kan jag samla på mig lite glad-humör här. man behöver en glad-förråd att ta ifrån när det är skit.


Snart får vi gäster! Två småtjejer med sin Mamma kommer hit och ska prova syrrans urväxta kläder. Roligt när någon annan kan använda det man inte kan ha längre om det fortfarande är fint.


Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0