Jag umgås.

Tro det eller ej men för första gången i mitt liv känner jag mig mest hemma i Fårbo. Igår skickade jag bara ett sms till en vän och senare samma dag sågs vi och hade jättemysigt. Här är inte så himla krångligt och konstlat. Man måste inte hitta på värsta grejerna bara för att ses.

Vi mötte upp på Ica Maxi och handlade lite. Sedan åkte vi hem. Hon bor 1,5 minuts promenad ifrån mina föräldrars hus så jag GICK hem därifrån. Ingen buss här inte. Hemma åt vi lite lunch och sedan kom J hit och vi åt fruktsallan och tittade på en jättebra film som hette "27 dresses".

Sedan spelade vi kort med syrran och hennes kompis och sedan serverade mamma smarrig middag. Efter middagen tittade vi på körslaget och åt lite nötter och choklad,

Jag minns inte ens när jag umgicks med någon sist. Om man räknar bort julafton med släkten. men bara så här att träffa en vän och prata lite. Jag längtar till om en sådär 5 år när vi förhoppningsvis flyttar ifrån Malmö. Just nu känns till och med Fårbo som ett bättre alternativ. Egentligen menar jag inte det där, det är bara det att jag är lite less på att vara så ensam nu. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt! Det är ju så det ska vara. Jag saknar också att ha det så. Och jag saknar dig. Jag vill ha mitt nya schema nu så jag kan boka tåg till Malmö någon gång!

2009-01-05 @ 13:16:29
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

ja, hoppas du får schemat snart så får vi styra upp en helg!

2009-01-05 @ 20:57:56
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack, vilken fin beskrivning av vår dag!!

Jättegulligt.

Så mysigt att träffa dig också...



...jag bokar gärna tågbiljetter till Malmö vid tillfälle så att vi kan umgås där.

2009-01-09 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0