kära tisdag...

Idag är jag ledig, vad ska jag göra då?

Spela på nya pianot är väl en bra idé! Sen ska här städas för till helgen kommer Kristians pappa hit. Jag visste att det var nån gång i januari, men sn kläckte kristian ur sig igår att det är den här helgen. Tur att jag är ledig då!

Gästrummet ser ut som skit just nu. trummor överallt och annat skräp vi inte vetat var vi ska göra av efter att vi skaffade nya möbler i vardagsrummet. Men det är rätt skönt att få ordning på det. Det vore kul om man kunde ha öppet dit utan att katten pissar på heller. vi har stängt dit in jättelänge nu för ett tag kissade hon där flera gånger om dagen. Katten gillar nog inte det  rummet.

Inte jag heller om jag ska vara ärlig, därför har det inte direkt prioriterats. Vid tillfälle ska jag köpa eller göra tavlor att sätta på väggen ovanför bäddsoffan. Ny gardiner behövs också.

kanske får leta runt lite på postorderföretagefter lite tyg så kan jag sy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0