lat-bak

Just nu har jag en sån här på jäsning:
 
 
Förra gången jag handlade tänkte jag att jag skulle testa en sån där "bak-påse" Det enda man tillsätter är vatten. Hemmabakat bröd är ju så gott, men man nåste alltid köpa så mycket olika ingredienser så det blir ibland dyrare än att köpa färdigt bröd i butik. Då tycker jag att man ha missat poängen med att baka själv förutom att det är godare.

Vi får väl se om det blir gott eller ej? Det blir antingen 2 limpoer eller 25 bullar av degen, och påsen kostade bara 18kr så om det är gott blir det nog sånt här i framtiden. Hoppas hoppas!



Kommentarer
Postat av: Malin

Det verkar ju jättesmurtigt, hoppas det blev gott! I så fall ska jag också testa :)

2009-01-20 @ 17:25:08
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0