Ny hårfärg igen...

Kom hem från friskis helt slut och glad över att ha rört på fläsket även en lördag. Dock blev jag lite besviken på själva parkmöllan: det var sunkigt och fanna ingenstans att lämna sina grejer (typ skåp) så man fick ta med sig väskan in i salen. jag brukar åka hem och duscha när jag har tränat, men jag tänkte att idags kulle jag duscha där eftersom det är lite längre hem. med det i åtanke satte jag på mig kjol, strumpbyxor och tröja och cyklade iväg.

tyvärr var duscharna så äckliga att jag inte hade nån lust att duscha där så jag fick cyklahem i min svettiga träningskläder och mockastövletter. Skitsnyggt särskilt när min tränoingsbyxor är modell capri! Nej, sorry parkmöllan, vi ses inte fler gånger. jag håller mig till heleneholm där det är fräscht och rent!

Väl hemma slängde jag i en toning inna jag duschade så nu heter hårfärgen "havanna" det är mellanbrunt och inte så rött längre, jag är nöjd.


Nu ska vi iväg och införskaffa det sista inför middagen. kristians pappa och storasyster med sambo kommer hit ikväll. kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0