ordentligt värre.

Konstigt nog har jag inte somnat än, fast jag inte sov något inatt. jag kör på taktiken att inte vila något så kanske jag somnar tidigt istället. jag ska ju upp i ottan imorn igen.

Just nu har jag ett ganska stort behov av att strukturera och organisera här hemma, och jag pysslar och städar men det händer liksom inget.Jag delar inte mitt nya intresse för ordning och reda med övirga familjemedlemmar. Nu har jag gjort världens sämsta deal: jag viker in tvätten om du tar hand om dina papper? ok? ja...

Men men, det var ju jag som ville att pappershögen skulle tas om hand så jag slapp se den och jag kunde inte göra det själv eftersom den inte var min. då får man kompromissa lite.

Om ens tund ska jag laga lite mat; kyckling om pommes frites får det bli. orkar inte gör nåt avancerat. Det är ännu tråkigare att bara lag mat till sig själv, men på sätt och vis är det också lättare. Jag kan använda mina favoritingredienser som kristian inte tycker om och testa nya kombinationer. om det bli äckligt är det ju bara jag som får plågas, det är värre när man lagar till flera.

Gissar på några avsnitt CSI till maten.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag känner igen mig, men det var väl inte så oväntat ;P Här är det mest bara jag som bryr mig om att fixa och dona.. Det tas inga initiativ av övriga familjemedlemmar direkt :P



Just nu står en egenkomponerad paj i ugnen, får se om den är ätbar.



Ingen vila-grejen kör jag på jämt också. Tror faktiskt att det funkar bättre, för om jag råkar somna till när jag vilar är det ju kört för nattsömnen sen!

2009-01-18 @ 19:38:01
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0