Aldrig mer kvällste!

Jag ska aldrig emr dricka te innan jag går och lägger mig. Klarvaken fram till kolckan ett och sedan kissnödig som om jag gick på lasix retard!

Resultatet av detta är jag känner mig som ett vrak idag! Tog lite extra mascara så jag åtminstone SER pigg ut fast jag inte alls är det.  Tur att jag är ledig imorn och inte behöver gå upp förrän jag vaknar.

Att inte somna innan kl.2 och sedan vakna en gång i halvtimmen är inte det ultimata när man ska upp igen. kl. 05:30!

Ha en bra dag vänner!






Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad drack du för te då? Det finns ju olika sorter, örtteer och sånt är ju lugnande. Jag har då aldrig blivit pigg av te, kissnödig ja, men inte pigg.

2009-07-21 @ 12:23:12
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0