Hur tänkte han?

Nyss gick jag förbi Jysk och dem har massa visningsex av solstolar och utemöbler utanför affären. I en av solstolarna sitter en äldre man i bad överkropp och svettas i solen. Tröjna har han lagt på ett litet sidobord som hör till solstolen och han läser tidningar och äter frukt.

Hade han tänkt ha semester utanför Jysk eller ville han bara visa hur det kan gå till när man använder deras stolar? Som ett levande skyltningsexemplar liksom?

Jag skulle inte vilja provsitta den stolen efter den svettnissen. Tur att man inte vet vad alla visningsex varit med om!

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hår och Make-up artist

Tack så mycket! jag ska absolut tänka på det! Tutorials tar ju ganska lågn tid att göra, och just nu så har jag inte riktigt tid att göra det! men juts rockig brud-stilen gillar jag! så det kommer säkert upp nån dag! =)

2009-07-15 @ 16:19:26
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Jyskanställd

Du ska bara veta hur många som använder utställningen som sin egna lilla solhörna. Nu vet jag inte vilket jysk du var på men vi har en stammis iaf som brukar sitta utanför oss hela dagarna, barbröstad i små shorts och har laddat upp med fika och tidningar.

2009-07-17 @ 00:20:18
Postat av: Maria

Tycker ni jysk-personal att det är okej? Jag brukar handla på Jysk Mobilia i Malmö. Jag förstår att det är svårt att säga till, men det borde väl vara allmän hyffs att man köper det man vill använda?

2009-07-17 @ 06:13:49
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0