Sticka en tröja av katten?

Tuva hårar så sjukt mycket! Är det någon annans katt som också gör det?

Jag funderarar på om hon byter päls, för hon verkar inte vara sjuk och det finns GOTT OM päls kvar trots att jag borstar henne flera gånger om dagen.

Tossig är hon iallfall och följer efter var jag än går. Springer kring benen och ligger i knät när jag sitter,

Malin och jag har gått en promenad kring Heleneholm och nu ska jag lägga mig och sova.
 Kanske blir nåt kapitel i denna bok också, Marian Keyes srkriver så bra!


Kommentarer
Postat av: Maria Svensson

Seven (vår stora) fäller som sjutton här hemma men det är nog pälsbyte. Vår lille fäller inte men han har nog inte kommit dit än.. :)



Love Marian Keyes

2009-07-06 @ 21:37:15
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: ★fannyy

rösta på veckans bild på min blogg!:)



www.fannnysliv.blogg.se

2009-07-08 @ 21:02:57
URL: http://fannnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0