Svart/Silvrig make-up

Jag är INTE naken, men jag ska nog ha en axelbandslös brudklännining. Tänkte att man blir lurad av färgerna om jag har på mig en svart tröja t ex.  Det här är en svart/silvirg make-up. Jag trivs väldigt bra i lite skarpa färger (är svart en färg?) fast jag vet att b la min Mamma vill att det ska se så naturligt ut som möjligt.

Sorry Mamma, bara mascara kommer inte att hända!

Än så länge har jag ingen bra foundation eller puder så strunta i huden. Jag vill mest  ha respons om vilken färg på ögonskugga jag ska ha. Säg vad ni tycker och var gärna lite konstruktiva i kritiken!





Kommentarer
Postat av: Malin

Fint tycker jag, det är ju fortfarande ganska diskret. Men jag tror nog att lila var bättre, det blev varmare på något sätt.

2009-07-12 @ 12:04:03
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: bili

Åh! Fint! Jag röstar för den här varianten! :D

2009-07-12 @ 13:46:36
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Elin B

Hej Maria!



Jag kan ju absolut ingenting om smink, men angående hur man ska se ut när man står brud så anser jag: det är din och Kristians dag. Det ska vara precis så som ni vill ha det. Sen kan andra tycka att det ska vara naturligt, vitt, glittrigt eller neonorange bäst de vill! Man ska faktiskt vara glad och tacksam att man får vara med och dela högtiden!



Massor med kramar!

2009-07-13 @ 08:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0