Världens bästa Tuva!

Jag har säkert visat bilderna förut, hon var inte så gammal och och Kristian la henne i min morgonrocksluva, där trivdes hon och stannade kvar. Tuva är världens bästa och utan henne hade det var väldigt tomt.

Jag klippte nyss klorna på henne och hon spann tills hon somnade i min famn. Vilken katt gillar att få klorna klippta? knasboll.

Här är min lilla underbaring=)





Tuva spatserade på badkaret när jag badade, och vips så drullade hon i. har aldrig sett en liten katt sprattla och skrika så mycket. Det var bara att kliva upp och torka både henne och mig.

Kommentarer
Postat av: syster-yster

Så söt hon är! Snart kommer hon hit=) puss på er

2009-07-22 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0