inte som tänkt

visserligen har jag åstadkommit mycket idag, men inte riktigt allt jag hade på listan. Det enda som inte är mitt eget fel är dammsugning, det har jag bara inte hunnit och nu är det för sent.

borde gå och lägga mig för huvudet protestera nu igen. ingen idé att ta tabletter, ontet kommer från ryggen och axlarna. Någon som vill bli min privata massör gratis? skulle behöva massage varje dag för att bli av med den här skiten.

jaja, jobbar två dagar sen är jag ledig 4! toppen, midsommar firas hos familjen.

Vad ska ni hitta på på midsommarafton?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska på bröllop, Dennis pappa gifter sig :) Vi kan ha massageutbyten sen när jag kommer ner och hälsar på!

2009-06-16 @ 22:31:25
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Maria Svensson

Ska vara hemma med ett par kompisar. Grilla och ha trevligt :)



Funderar på att gå ner på ett midsommarfirande oxå :D

2009-06-16 @ 23:44:54
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0