Kul med respons!

Vill bara säga att jag blir jätteglad när ni lämnar söta kommentarer, det lyser upp min annars ganska tråkiga vardag!

Ikväll har vi grillat och kollat på film. Se INTE "Burn after reading", fy vilken värdelös film!

Tänkte sätta mig och beställa hem massa pärlor och grejer till smyckestillverkning. Jagb har börjat pyssla smycken igen. Det har liksom legat på hyllan jättelänge, men sen skulle jag laga nåt halsband för ett tag sen och då kom jag ihåg hur kul jag tycker att det är. Så nu ska här beställas hem material och börja pysslas!

Jag är ledig imorn och tänkte tillbringa dagen på närmsta strand, men det spås dåligt väder så vi får se.

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0