Nu har det börjat.

Nu är det bara jag och katten i 6 veckor. Tur att jag har världens bästa familj som kommer och hälsar på. Ser framemot lite besök från vänner också. Jag har ju ganska svårt att ta mig från Malmö änr jag jobbar och måste ta katten med om jag ska nånstans.

Idag har jag frostat av frysen som håller på att gå sönder. Dörren är helt kväpp så det går knappt att stänga, gissa vilet island det blir då! Snart ska jag gå och rösta, men först sätter jag nog upp lite fler kakelfilmer.

Vad gör ni denna söndag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Rösta ska jag väl också göra, men jag vet inte riktigt på vad.. Men först ska jag träna. Och så ska vi städa!

2009-06-07 @ 13:43:26
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej vännen!



Förstår att det blir långa sex veckor!

Ska försöka att få till en liten resa ner =)



Stor kram...

2009-06-10 @ 07:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0