regnet det bara öser ner...

typiskt svenskt sommarväder, svinkallt och jätteblött.

Jag har funderat på att göra upp regler för mig själv och datoranvändandet för jag blir liksom fast. Lite som när man var lite och föräldrarna sa att jag inte fick sitta mer än en halvtimme.

Man mår ju bara bra av att läsa, eller pyssla med något "riktigt". Promenader är inte heller farliga har jag hört.
Vi får se hur det går, men för några år sedan bodde jag ju själv utan att ens ha en egen dator. det gick jättebra och vid närmare eftertanke vr jag inte lika fet då heller.

Jag misstänker en stark koppling; mycket tid vid datorn= gå upp i vikt

Först sa jag att jag skulle vara datorfri nu när jag hälsar på familjen, men jag har inte så mycket att göra här och vädret är minst sagt drypande så jag hamnade här ändå. men jag ska inte sitta så länge.

hej hej!

Kommentarer
Postat av: Maria Svensson

Det är samma här :(

Sitter vid datorn ALLDELES för mycket!



Haft en bra midsommar?

2009-06-20 @ 19:11:47
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria Svensson

Jo, det var bra! Ett par kompisar var här och vi grillade, spelade kub m.m. :)



Det förstår jag! Självklart vill man vara tillsammans då!

2009-06-20 @ 19:30:15
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria Svensson

Tack så mycket! Ja, det är många som är förtjusta i honom! En riktig tjusare.. :)

2009-06-20 @ 21:58:14
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0