Regniga värld!

Nu får det sluta ösa ner!

Jag sitter vid datorn och äter hembakat bröd till frukost, ska trax iväg till jobbet.

Tuva beter sig ganska konstigt och jamar och springer efter mig som hon itne brukar göra. Känns inte så bra att jag ska på personalfest efter jobbet då. Förhoppningsvis blir det inte så sent så kan jag komme hem till henne sen. Neb hon är bara såhär på morgonen för sen när jag är hemma så skiter hon i mig.

Jag tror hon saknar kristian, det gör jag också. Väldigt mycket!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Malin

Då tycker jag inte du ska testa! Fy vad hemskt om fransarna gick av! I helgen borde vi verkligen städa här, det ser hemskt ut. Men jag har ingen ork överhuvudtaget..

2009-06-13 @ 13:30:07
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0