trevligt sällskap

Jobbade och slet hela dagen utan att ens kunna ta rast. Sen en snabbis hem för att jag ville kolla till kissen som kräktes precis innan jag gick till jobbet imorse. Stackarn hade ätit nån plastbit!

Sen åkte jag med några från jobbet till en av sjuksköterskorna som hade "personalmys". Jag är så glasd att att jag följde med trots att jag var trött som ett kruka och orolig för katten. Katten mår bra och jag hade jättetrevligt!

Massa hog mat i picknickform, t ex olika pajer, potatissallad, västkustsallad, grönsallad, ostbricka. Sen blev det jordgubbstårta och allt godis som jag hade köpt. Jag hade inte tid att varken baka eller göra sallad eftersom jag jobbad igårkväll och imorse så jag hade köpt massa lösgodis=)

Nu är jag helt slut och ska bara mysa i soffan. Kanske scrappar lite och viker lite tvätt, men jag annars tänker jag inte göra nåt. Imorn ska jag ta mig en välbehövlig sovmorgon innan kvällspasset på jobbet.

Kolla gärna in Malins blogg, hon har börjatr med "dagensfråga". Kanske något jag borde införa, men det är ju nästan ingen som kommenterar här så det är väl ingen idé?

Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske är flera som kommenterar om man frågar nåt :) Inte så många som har svarat på mina frågor än heller..



Min favoritglass är nog Piggelin. Och Magnum vit.



Ska kolla upp det där med ny säng och bredd och allt. Det vore så himla skönt!

2009-06-13 @ 21:58:06
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0