Changeling

Jag har precis sett  i filmen "Changeling" med Angelina Jolie i huvudrollen. Det är en sån där mörk film med obehaglig stämning och sorg hela filmen igenom och det värsta är att utspelar sig på en sann berättelse.

. Angelina spelar bra i rollen som mrs Collins som förlorat sin son och det var skönt att se John Malkovich i en snäll roll som inte är så sliskig. Man känner sig lite vemodig efter filmens slut, men jag rekommenderar än att se den. Garanterat en gråtfilm för lipsillar. 



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, låter som en film i min smak. Kanske ska undvika att se den på tåget till dig dock, för jag lär ju gråta ;P

2009-03-05 @ 22:13:52
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0