Darrigt värre!

Vilken hemsk morgon! Jag hade svårt att äta frukost för allt hostande. Jag har liksom inget stopp så jag hostar tills jag kräks. Så nu vet ni det. Äckligt!

Jag tänkte att om jag duschade skulle kroppen vakna till och jag brukar må bättre efter en dusch, men inte idag! Jag är så skakig att jag helst ligger ner.  Samtidigt börjar jag bli såpass frisk att jag inte orkar se hur stökigt och smutsigt det är i lägenheten. Men i det här skicket blir inget gjort ändå. Hoppas jag slutar darra nu.

Huvudet är som ett kalaha-bräde där kulorna snurrar runt i en skål. jag kan knappt stå upp utan att hålla mig i väggarna.
Att jag mår extra illa beror nog på penicillinet. Jag fick hostmedicin utskrivet, men när jag kom till apoteket och frågade vilken sort så hämtade jag inte ut den.

Cocillana etyfin haed han ordinerat och jag var dum som inte frågade honom. Då hade jag kunnat be om en annan.
För att citera min underbara mamma: "Cocillana Etyfin är rävgift!!

Det funkar säkert för andra men jag tål inte det så bra, och jag behöver ju knappast må mer illa och kräkas lite till.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter hemskt otrevligt.. Det är nog bäst att du vilar så du blir frisk. Inget städande! Det kan Kristian ta hand om, eller så får det vara stökigt ;)

2009-03-04 @ 12:45:30
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0