NIX!

Nu har jag spärrat vårat hemnummer på NIX för jag blir så himla trött på alla försäljare!

Det ringer från olika elbolag nästan varja dag och just nu är jag för trött för att ens tänka på el. Bara för att få dom att sluta ringa och lägga på luren så har jag gått med på säkert 3 olika avtal. Alla har 14 dagars ångerrätt så jag får väl ringa till allihopa sen och ångra mig.

Alla försäljare pratar så himla fort och myckt om olika siffror hit och dit och nästan tvingar en att säga ja. Nästan som ringer tänker jag inte ens börja lyssna på utan avböja direkt och lägga på luren.

Självklart har alla jättebra erbjudanden och jag bli om möjligt ännu mer yr i huvet av all info som skriks i mitt öra. jag tror att jag behåller mitt gamla elavtal ändå. haha, kul för dom när jag ringer och ångrar mig. Jag har sagt till alla försäljare  att jag redan har tecknat nytt avtal precis och då pekar dom på ångerrätten. vilken jag flitigt tänker använda!

Nu ska jag försöka hitta till vårdcentralen, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0