Nu är det gjort!

Jag har skickat in ansökan till lärarprogrammet och nu ska jag bara skicka in betyg och intyg mm. Nu gäller det bara att vänta.

En av mina chefer pratade med mig idag om att jag hade öskt lite för sen semester, men den andra chefen sa ju att det gick bra. Om jag kommer in på skolan så vill jag ju inte komma direkt från jobbet till skolbänken. I värsta fall måste jag säga upp mig för jag slutar jobba samma dag som skolan börjar. jag känner att jag behöver ladda om batterierna och förbereda mig på 4 års studier innan jag kastar mig in i det.

När jag berättade om skolplanerna fattade hon och skulle försöka lösa det. Jag sa dock inte att jag tänker säga upp mig om jag inte kan ha semesterna då, vi får se hur det slutar. Håll alla tummar och tår! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Woho, vad roligt! Hoppas du kommer in, men det tror jag inte är några som helst problem :)

2009-03-20 @ 23:25:54
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hej vännen! Längesen nu : ) Har varit borta från bloggvärlden både vad gäller skrivandet och läsandet, men nu börjar jag längta tillbaka, så här e jag : ) Min nya blogg e dock hemlig för ALLA ett tag, vill bli varm i kläderna och känna efter ordentligt om jag vill blogga igen.



Vad kul att du ska söka till lärarprogrammet, vad skönt att du kommit fram till vad du vill bli. Det e så jobbigt på vägen dit, tycker jag, och lättnaden efteråt e stor : ) Jag har också bestämt mig, nu SKA jag lbi psykolog. Vill tillbaka till linköping och läsa det där. Hoppas att jag kommer in : ) Men, som sagt, vad skönt för DIG. Lycka till! Kramar

2009-03-22 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0