Nu ska jag bli frisk!

Jag lyckades hitta till vårdcentralen på min lilla blå cykel. Jag har efter mycket lång tids väntan fått ett läkarintyg och ett recept på antibiotika och hostmedicin. jag börjar se ljuset i tunneln nu, jag ska bli frisk!

Jag "får lov" att vara sjukskriven till den 12/3 men så länge vill jag inte vara hemma.

Nu är jag helt slut efter cykelturen och alla djupa andetag hos doktorn, det blir till att kasta sig i soffan med en film.

Förresten hade han 2 läkarstudenter som skulle tiita och lyssna på mig så jag är noga undersökt. Hade tydligen lite feber så nu tänker jag köpa en ny termometer för den gamla funkar ju inte.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0