Osis Dust It!

Denna underbaring fick jag av Malin i födelsedagspresent och igår testade jag den efter att jag hade plattat håret. Den funkade verklinge skitbra, fast håret fick lite konstig konsistens. men det är väl ingen som ska pilla mig i håret på stan?


Håret såg tuperat ut utan att jag rörde en kam. bara rufsa lite med fingrarna så ser det proffsstylat ut. Fixerade med lite spray och håret var toppen hela dagen. Om det "la sig" så rufsade jag bara lite till och då kom volymen tillbaka.  Det fungerar  liksom tills man tvättar ur det.

Tack Malin!

Kommentarer
Postat av: Malin

Varsågod :) Kul att du tycker om den!

2009-03-29 @ 22:43:07
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0