Väntans tider.

Först kollade jag runt vart olika vårdcentraler ligger och kom fram till vilken som låg närmast. Så ringde jag till södervärn vårdcentral och knappade in att de skulle ringa upp mig. Efter nästan 1 ½ timme ringde en trevlig sköterska som dock talade om att jag tillhörde en annan vårdcentral. Fick ett nummer dit och nu har jag ringt och knappat in att bli uppringd.

Så nu väntar jag igen. om jag ska var sjuk längre än till imorn så behöver jag ett läkarintyg. I det här skicket kan jag då inte gå till jobbet iallafall. Helt darrig och hostar så jag kräks trots hostmedicin.

Jag hatar att vara förkyld för jag bli alltid så mega-förkyld. det räcker inte att vara lite snuvig och hostig, nej jag måste bli nästan döendes varje gång!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter ju nästan som lunginflammation eller nåt om du hostar så du kräks!

2009-03-02 @ 17:31:48
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0