bebismat i vuxenformat

Dagens frukost blir aprikoskräm med mjölk.
Egentligen borde man äta bebismat när man inte kan tugga som folk, men jag har ett starkt minne av att det är jätteäckligt. Syrran är nämligen 9 år yngre än mig så jag minns när jag skullr provsmaka hennes mat för då hade jag för mig att det var gott.

Om jag säger såhär; Det var INTE gott! Den där västkustgrytan som Pappa hävdade att jag hade älskat som liten var supersnuskig! Min kompis åt barnmat när hon hade piercat tungan och hon tyckte det var okej, men jag tänker inte ens prova.

Jag har laddat upp med kräm, chokladpudding och glass. Jättenyttigt och bra! Jag brukar ju inte leva på sånt här annars så det får gå bra nu en kort period tills jag kan äta vanlig mat igen. Hoppas den där remissen kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0