Nya klänningen=)

Tro det eller ej så gick jag och lämnade tillbaka klänningen och koftan jag köpte för att ha på ett bröllop om två veckor. Klännigen var verkligne jättefin så det kländes lite bittert att lämna tillbaka den, men jag kände inte för att ha en kort svart klänning på bröllop. Just nu tillåter inte ekonomin att jag köper flera "fin-klännningar"  som ska användas ett fåtal gånger för att däremellan hänga längst in i garderoben,

Istället hittade jag en jättesöt somrig klänning på Lindex. Roligst var att jag blev tvungen att köpa en XS jag som annars bara går upp i vikt! Så fort jag inte täer penicillin ska jag träna igen!

Den är klarare mörkblå i verkligheten och så ska jag ha vita leggins till. Det blir fint och känns bättre.
Det kanske kommer en bild senare när jag har den på och har piffat till mig lite.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin :) Jag är på jakt efter en sommarklänning, brukar oftast dissa lindex annars, men kanske ska ta mig en titt där då? :)

2009-05-05 @ 23:33:27
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Jag som alltid brukar hitta grejer på hm annars, men inte nu. Jag tar en titt på lindex nån gång när jag har tid, du brukar ju tycka bra saker ;)

2009-05-06 @ 10:13:12
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0