såhär ligger det till.

Om nu någon annan än min kära mamma blev hysterisk över att jag avr blond och blåögd på bilden jag la upp tidigare så kan jag stilla er med att bilden är 3 år gammal och att jag bara ändrade ögonfärgen i photoshop.

Jag är fortfarande brunhårig med samma gamla gröna ögon. men visst vore det roligt att ha lite olikfärgade linser som man kan byta emellan. Typ; idag känner jag för att ha bruna ögon. nej, idag passar det böttre med blåa.

Men, men...här finns inga pengar att lägga på sådana roligheter, linser blir det nog framöver  för jag är så less på glasögonen, men då blir det naturliga ofärgade linser.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får photoshopa lite och göra några olika ögon- och hårfärgsalternativ. Skriv ut och låtsas att det är din spegelbild ;D



Det är lite konstigt med beställningskläder. Fast det är ju iofs inte så konstigt att de sitter olika på oss eftersom vi inte alls har likadana kroppar.. Nu har jag skickat tillbaka halva ellosbeställningen :P

2009-05-27 @ 17:54:04
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0