Familjemys!

Det är så mysigt att åka bil med Pappa och bara prata om allt möjligt. Väl hemma lagade Mamma smarrig middag och efter maten sjöng och spelade jag med lillasyster. Sicken begåvad och musikalisk skit hon är!

Nu ikväll har vi haft tjejmys i soffan framför idol med te, frukt och choklad. 

Jag ska se vem som åker ut i idol, men sen stupar jag nog. Massa stress under veckan och det känns som att axlarna sitter ovanför öronen. Men hur ska jag kunna somna utan en spinnande katt på magen, eller en sambo som killar i håret?

Jag får ta en extra kudde och krama på den.

Denna helg ska ha tema avkopplingen. Jag har inte med en enda kursbok och tidningen jag tänkt läsa på tåget är oöppnad eftersom jag somnade. Kanske lite fotning och sminkning förekommer, men jag ska bara göra sånt som är roligt!!!

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att ta det lugnt! Jag antar att du har sett vem som åkte ut? Äntligen säger jag bara :D

2009-11-07 @ 01:26:15
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0