fixat + idol

Tog lite välbehövd sovmorgon imorse. Sen hoppade jag in i duschen och blev klippt av moderskapet. Har hunnit med att sminka lillasyster också=) Får med mig liet filmer hem från brorsan också=)

Äntligen! Har Rabih åkt ut ur idol, han var bara så pinsam!

Jag såg på Vakna med the voice i torsdagsmorse och där bevisar Rabih själv hur omusikalisk han är.

Kolla vid 1.05 i klippet om du inte orkar kolla på hela. han sjunger ursurt och säger själv att han sjunger som Zlatan på morgonen. Bra där! Tur att han åkte ut!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag och Adrijana röstade också på Mariette bara för att Rabih skulle åka ut, det funkade ju! Vilken pinsam människa, helt borta.. Fattar inte riktigt hur det går till att missa allt runtomkring (typ tonart) och bara sjunga :S

2009-11-07 @ 14:14:13
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0