När får jag veta???

Det verkar som att flera stycken har fått reda på resultatet av sin tenta, men jag svävar fortfarande i ovisshet!
I fredags var Per (en av huvudlärarna) ganska mysko och sa nånting om att han tyckte att det kändes som att vi hade pratat.

Men jag visste ju inte vad vi hade sagt i diskussionen eftersom jag inte läst hans respons.  ????
Jag har ingen aning om vad han pratar om, men nom jag får gissa så är det han som har rättat min tenta och gett respons på den. Kan jag då få läsa den responsen och se om jag blivit godkänd??!!

Jag har på känn att jag fått IG för en kompis fick Ig pga referenser och vi har refererat på samma sätt, precis som lärarna visat. Alltså, vi har inte refererat till samma sak, utan sättet att skriva referensen på.

jaja, my point: jag vill också veta nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Referenser är töntigt! Jag tycker absolut att man ska ge cred till den som har skrivit, men varför ha tusen olika system för hur det ska skrivas? Hoppas du får veta snart och att det har gått bra!

2009-11-23 @ 18:54:07
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Men fy vad stört! Det känns ju som att bara referensfel inte kan vara en anledning till att få ig! Det är väl ändå innehållet som är det viktigaste..

2009-11-23 @ 21:12:47
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0