plåster & cuttlebug

Min numera stora storåt är inplåstrad och jag har tagit ipren, dags att gå till jobbet. Jag ska akta mig noga för alla liftar!!!

Jag har suttit och pysslat julkort en stund och kommit fram till att jag vill ha en cuttelbug, eller liknande maskin.
Problemet är priset!

Cuttlebug är en stansmaskin som stansar ut figurer mnan kan använda i scrapbooking. Saken är att den billigaste jag har hittat ändå kostar 800kr!!!

Så tomten, om du läser detta: jag har varit jättesnäll och jag önskar mig en cuttlebug!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, tjusigt. Men dyrt! Har du inga vänner i Malmö som också är scrapbookingtokiga? Då kanske ni kan gå ihop och köpa tillsammans ifall tomten inte är snäll. Och ha delad vårdnad :P

2009-11-29 @ 15:14:06
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är inte okej att det ska vara så himla mycket att göra! Jag strukturerade om min dag idag, annars hade jag inte orkat.. Gjorde kortare vfu, är redan hemma från den, och lyckades förhandla bort gitarrlektionen, får ha den nästa vecka istället. Det gjorde mycket!

2009-12-02 @ 10:15:47
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hoppas tån mår bättre nu =)

2009-12-03 @ 17:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0