The Ring!

Jag hittade ju till slut en guldsmed som kunde förminska ringen och nu har jag fått tillbaka den.

Den är fin och den som inte sett den innan ser nog ingen skillnad. MEN JAG SER!
Först såg jag inte var dom hade öppnat den för att ta bort en bit, för man kan tydligen inte klämma ihop en ring så som man kan bulta ut en för liten ring.

Ringen är öppnad precis där stenen sitter så mönstret runt om har inte påverkats. Men nu ser stenen liksom större ut, i mina ögon är det inte likadant som förut. Den satt liksom längre in i ringen innan, som om den biten runt om stenen är annorlunda.

Jaja, den sitter bra på fingret och är egentligen fin, emn jag känner mig lite besviken ändå. 750 spänn kostade det dessutom! Jag borde vara glad över att inte tappa den, men fingret hade nog vant sig vid att ha en 3 storlekar förstor ring så nu känns den tajt. Men jag har testat den här storleken med en såndär storleksring hos olika guldsmeder och hos alla passar strl.48 bäst. Så den är lagom, jag måste nog bara vänja mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad tråkigt att det inte blev riktigt bra.. Men kan du inte klaga då så får de göra om så den ser ut som den ska?

2009-11-21 @ 10:51:53
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0