Draget

Jag ska alldeles strax gå och borsta tänderna för att sedan lägga mig. Helt otippat fick jag en barnkörslåt på hjärnan som jag inte har sjungit sen jag var 11, eller nåt. nu går jag här och nynnar och börjar minnas lite rörelser som hörde till också. Kommer dock inte ihåg texten riktigt, men jag känner mig ändå glad av att den på hjärnan=)

Vad vore livet utan mat?
vad vore livet utan tjat?
Vad vore livet utan dig?
vad vore livet utan mig?

Iiiingeting, *klapp klapp klapp klapp*
Iiiiingenting *klapp klapp klapp klapp*

OJ,
nu ploppade "Vem är kungen i djungeln" upp i huvet också. Bäst att jag går och lägger mig innan jag har dragit hela barnkörsrepertoaren. Det är konstigt hur sånt man gjorde när man var i 4-5årsåldern liksom sitter i ryggraden. Shit vad man kämpade med rörelserna till "Kungars kung" när man var liten, sen var det hur enkelt som helst och man var cool som kunde dem=)

Ni som har varit med i Draget blir säkert lika nostalgiska, om inte så tror jag iallfall att Mamma och Anna minns.

Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag och min bästis i typ tvåan gjorde en egen variant på Ingenting-låten, fast den handlade om Oboy. Och så rappade vi lite också. Hahaha, det hade jag nästan glömt :P

2009-10-12 @ 07:31:50
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: mor din

Jo då, nog kommer man ihåg alltid, mycket sång och dans. Kungen i djungeln framfördes i söndags, igen....efter alla dessa år.



Kram mor din

2009-10-12 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0