En ny pärlaffär funnen!

På väg till Entré i jakten på höst/vinterskor åkte bussen förbi en liten butik där ajg hann skymta nåt om pärlor. Direkt blev jag intresserad och gick tillbaka dit i regnet för att hitta en supermysig butik som heter "Pärlgrossisten".

Där fanns allt möjligt! Som julafton för en pysseltokig!
Dem finns även som webshop för er som inte vill pallra er till Malmö för att handla smyckedelar.

Här är ett borde fullt med berlocker och lösa delar. Man får själv plocka hur många man vill ha och lägga i små påsar. Från 1kr/st. Massa jättefint!


På väggarna hängde pärlor av alla de slag som köps per band.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilken rolig affär! Verkar billigt också, det är ju aldrig fel :)

2009-10-16 @ 17:35:41
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ååå så underbart med pyssel....jag har alltid funderat på att gå in dit själv med :-)

2009-10-16 @ 20:49:39
Postat av: frida

åh vilken otroligt underbar affär det ser ut att vara, kräver ett besök snart tror jag;) saknar dig!

2009-10-18 @ 01:12:41
Postat av: Maria

Frida, du är så hjärtilgt välkommen! kom hit så gör vi stan och pysslar!! Jag börjar ha julkort i åtanke=)

2009-10-18 @ 06:18:46
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0