Inte läge!

Precis när jag var på väg att somna fick jag nya idéer till inbjudningskorten och kunde därmed inte somna! Piss!

Sen somnade jag ändå och har vaknat hela natten. Säkert bara för att jag är nervös för VFT (verksamhetsförlagd tid) och att jag skulle gå upp snortidigt.

Alltså gick jag upp 04:40 eftersom jag ändå var vaken och inte kunde somna. Därav ett blogginlägg skrivet innan kl.6 på morgonen! Jag kommer var äckligt trött redan vid 9 idag och somna när jag kommer hem. Kul dag!


Varför ska man alltid på braiga idéer när man ska sova? Jag kunde ju inte gärna gå upp och förverkliga synen då den innehöll tapet, vilket inte finns hemma mer än den som redan sitter på väggarna. Så jag försökte planera klart korten i huvet och då somnade jag.

äsch, det blir nog en bra dag ändå. Hoppas på att slippa vara rastvakt, det är så kallt!!!

Kommentarer
Postat av: Emily

Hoppas du kommer ihåg hur du planerade korten nu då, så att du inte glömt dom under natten. Vet själv att jag fått konstiga men bra idéer precis innan en somnar. Och när man vaknar dagen efter är de som bortblåsta!

2009-10-20 @ 08:50:35
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: Emily

Ah, det är ju tur iallafall. Vad är det för roliga idéer du har då? Eller är lite lite hemlis? :D

2009-10-20 @ 16:36:46
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: Emily

Det är bra! Då blir det roligare att se det färdiga resultatet. Som en överraskning!

2009-10-20 @ 17:55:57
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0