Låt bli mitt huvud!

Imors vaknade jag upp och kände mig bakfull. Inte helt rättvist emd tanke på att jag bara slitit på jobbet hela helgen och det jag har druckit är vatten, te och äppeljuice.

Så har jag känt mig hela dagen, ont i huvet och mått illa. Det kallas MIGRÄN!!! och jag är skittrött på det!

Idag skulle jag ju vara effektiv och plugga massor och springa på stan och göra ärenden.

Har jag gjort det? NEJ.

Jag har klarat av en skoluppgift och lagat mat så att jag får matlådor till veckan, men det är allt.
Har inte gått utanför dörren ens.

Kul att jag ska vara på min praktikplats kl.=6:20 imorn! Dags att gå lägga sig då kanske.


Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig vännen! Kram!!

2009-10-19 @ 21:02:35
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är helt okej att inte göra så mycket när man inte mår bra! Läskigt med knarkhandel så nära! :S Jag är också helt konstig idag.. Mådde bra större delen av dagen, sen på eftermiddagen fick jag världens huvudvärk. Somnade halv åtta och vaknade två timmar senare. Snart dags att försöka somna igen.. Hoppas du mår bättre imorgon!

2009-10-19 @ 23:13:15
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0