Nattsuddare!

Jag kan inte begripa varför jag inte sover som folk på nätterna!
Det börjar bli ganska störigt! Som tur är är det ingen lärarledd lektion idag utan grupparbete så jag önskade mig sovmorgon av tjejerna.
Vi ska ses kl.10 och fortsätta att redigera filmen. Det är egentligen rätt kul men man blir så grinig på morgonen när man inte har sovit så bra.

Nu står en kastrull med fiberhavregrynsgröt på spisen och puttrar. För att göra det lite roligare har jag lagt i äppelbitar coh linfrön. Guess what! Vårt nya liv börjar om för miljonte gången!

Jaja, det är väl bättre att ha svackor när man äter onyttigt än att man gör det hela tiden. Så nu är det nya tag. Mönstret till en brudklänning är införskaffat så nu har jag verkligen en morot!

Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det har du rätt i förstås ;P



Det är absolut bättre att ha onyttiga svackor än att alltid äta onyttigt. Man måste nog få unna sig sånt ibland, typ på helgerna, annars är nog risken stor att man faller tillbaka och bara äter onyttigt istället!

2009-10-26 @ 09:50:04
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Nisse

Åh härligt med mönster! Längtar verkligen efter att se hur klänningen kommer att se ut! Hur går med på sminkfronten? Du ska ha den där du visat upp tidigare i bloggen? :)



Själv sitter jag just nu och lånar grannens internet. Helschysst av dom, men tyvärr dör Internet hela tiden så en sitter ju inte säkert! :D

2009-10-28 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0