Vårkänsla och stormvarning!

Jag har fyllt på mitt teförråd med en favorit och en nykomling=)

 

Vårkänsla är supergott, oavsett årstid! Den är min favorit och alla som har smakat den tycker om=)

Stormvarning smakar lite höstigt och passar utmärkt en murrig höstkväll med lite myslampor och en bra bok.

 

Det blev ett hekto "vårkänsla" och ett hekto "stormvarning". Med följde två små teburkar som precis rymmer ett hekto vardera så det passade ju bra. Jag satt namnetiketter på dem när jag ändå var igång=)

 

Stormvarning är ett svart te som innehåller apelsinskal, äpplebitar, kryddnejlika, kanelbitar, vaniljstång samt arom av papaya och vanilj.

Vårkänsla är ett svart te innehållande papya, hallonbitar, kokosflingor samt arom av svartvinbär, kokos och persika.




 



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har kommit av mig lite i mitt tedrickande.. Men jag kom på nu att jag ska önska mig teburkar i julklapp, då blir det lite finare :)

2009-10-18 @ 22:59:56
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emily

Åh, löste är något jag måste köpa mig sen. Såg på tefrossa.se att de har lussete! Så det måste jag köpa innan det försvinner! Vill gärna ha en 4 olika sorter i lägenheten sen. Det är ju så mysigt att krypa upp i soffan med en kopp te under en mysig pläd!

2009-10-19 @ 13:22:20
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: Emily

Och det var precis det jag tänkte på om företaget. Te i olika smaker, smaksatt kaffe och annat. Men det funkar inte, inte ens som internetbutik då det finns nog en del redan. ;/

2009-10-19 @ 13:23:06
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0