Bara 3 dagar till!

HJÄLP!

Idag ska båda ettorna åka på utflykt till Bulltofta. Har ingen aning om vad vi ska göra där, men lärarna visste inte att vi skulle komma så dom har inte beställt mat åt oss. Det får vi ta med själva.

Man känner sig mest ivägen och jag är lite smått chockad av gårdagen. Hoppas att det blir en bättre dag idag.

Ikväll ska jag dessutom på Gospelkörövning, snacka om att jag kommer somna ovaggat ikväll!

Nehe, nu ska jag bylsa på mig. Det är 8 grader varmt ute, ganska kallt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va? Hur kunde de inte veta att ni skulle komma? Det är ju skitkonstigt att de aldrig kan ha koll på nåt, hur svårt kan det vara? :P Du vänjer dig säkert efter ett tag, första tiden när jag hade praktik var jag helt sjukt trött när jag kom hem :P

2009-09-30 @ 10:40:47
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: bili

Men shit! Din stackare... Hoppas dagen går bra och att läraren kanske inte är fullt så hysterisk idag då!

2009-09-30 @ 11:03:46
URL: http://bilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0