FF=fikafrossa

Nästa gång ska inte alla baka, även om det var kul att smaka på allt. Tyvärr hann/orkade jag inte smaka på muffinsen för jag var så proppmätt. Alla fick ta hme sina bakverk igen eftersom jag ska komma i en brudklänning nästa sommar så passar det sig inte att ha hela kylen full med pajer och kakor. =)

Jag har frågat tjejerna först så det är faktiskt okej att lägga upp bilder på dem på bloggen.

Här är Linnéas smaskiga cheesecake med kiwi. Den var jättefin innan gick hemifrån sa hon, haha...men efter en promenad från Möllan så hade kiwisarna liksom halkat runt lite=)



Ann hade bakat värsta avancerat; Lime Pie på nån speciell mjölk...det var så gott som det ser ut!



Li hade med sin fantanstiskt god banankaka.



Natalies vacka cupcakes med nutella/philadelphia/polkagris. Jag är lite ledsen att jag inte hanna smaka på dem, men magen sa verkligen stopp.



Min kladdkaka med after eight i, den var godare än den såg ut.



Här sitter Ann och Natalie =)



Lisa och Li lyssnar till Linnéas entusiastiska story-telling=)



Här är Linnéa mitt i nån berättelse om hemska lärare hon haft. Detta var för övrigt ett intressant ämne för alla har haft knäppa/hemska lärare. Som de lärarstudenter vi är så ska vi själva såklart blir världens bästa lärare.


Tack tjejer för en fruktansvärt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Där ser man, andra klasskamrater som bloggar ^^ Ser jättegott ut alltihop, jag önskar fortfarande att jag hade varit där! Får bli en annan gång :)

2009-09-13 @ 13:25:27
URL: http://www.eldawand.org/x

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0