Fjärilar i magen

Hjälp!

Jag vet inte varför, men jag är skitnervös för att träffa barnen i klassen.

Med tanke på intrycket av resten av skolan känns det inte helt bra. Men det kanske bara är på rasterna som eleverna är sjövilda och skriker och röjjer runt. På lektionerna sitter det säkert som små tända ljus. NOT!

Ettorna går i två baracker som var iaf var fina innuti. Resten av skolan ser ut att vara byggd på 70-talet och heller inte renoverad sedan dess. Vad var grejen med ha tegel på väggarna inomhus?!

nehej, ska väl pimpla i mig sista slurken te och borsta tänderna. Sen är jag påväg.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, tegel inomhus var säkert modernt på 70-talet, jag har minsann gått i flera sådana skolor.. Hoppas det går bra! Jag tror faktiskt att barnen är lite lugnare i klassrummet än på rasterna, annars är det fel på fröknarna :P

2009-09-29 @ 08:41:53
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: bili

Tack! :D Hon är helt underbar! (;



Gick det bra idag? (:

2009-09-29 @ 22:33:09
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Emily

De blir antagligen våra, förhoppningsvis. De är ju födda 10 september, vilket passar oss bra då vi vill skaffa katt runt den tiden de blir leveransklara. I mitten av december ungefär.



Har redan börjat spåna på söta små namn, men har ännu inte bestämt mig. Tänkte att Nizze ska få bestämma namn på ena och jag på andra. :)

2009-09-29 @ 23:04:25
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0